У багатьох країнах найбільше цінують товари з лейблом “Made in Germany”. Про це свідчать дані дослідження, яке проводило німецьке відділення соціологічного інституту YouGov разом із британським Кембриджським університетом.
НІМЕЦЬКЕ – НАЙКРАЩЕ
Згідно з результатами дослідження, майже половина опитаних респондентів у 23 країнах світу позитивно відгукнулися про німецькі товари. Лише для шести відсотків респондентів вироби з міткою “Made in Germany” мають негативну репутацію. Отже, позитивний показник репутації німецьких товарів становить 45 балів.
На другому місці щодо позитивного іміджу – товари з Італії, які набрали 38 балів.
Далі за популярністю йдуть вироби з Великобританії та Франці з 34 балами.
На п’ятому місці опинилися вироби з Японії, котрі набрали 33 бали.
Щодо знаку якості одного з найбільших конкурентів японців, Південної Кореї, то в рейтингу репутації випущені в цій країні товари посіли в дослідженні дев’яте місце з 5 балами.
КИТАЙСЬКЕ СПОЖИВАЧІ НЕ ЛЮБЛЯТЬ
Натомість найгірша репутація у рейтингу популярності продукції закріпилася за виробами з лейблом “Made in China”. Як з’ясували соціологи, 44 відсотки респондентів негативно оцінили якість випущених у КНР товарів. Натомість позитивно про них відгукнулися лише 15 відсотків опитаних. У результаті вироби з позначкою “Made in China” отримали мінус 29 балів, кажуть дослідники.
На тлі таких результатів соціологи стверджують, що походження товарів і досі “відіграє важливу роль у їхньому сприйнятті” споживачами.
Соціологічне дослідження проводили в 2019 році. Респондентам пропонували оцінити репутацію товарів з 12 країн світу.
(За матеріалами DW)
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
РОБОТА ОПІКУНКОЮ У НІМЕЧЧИНІ: ЯК СПЛАНУВАТИ РОБОЧИЙ ДЕНЬ?
#сиделка #доглядальниця #роботавНімеччині #работавГермании #уходзапрестарелыми #опека #работавЕвропе